  • Data: 2007-08-30 09:45:44
    Temat: Re: Strony internetowe do rejestracji
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 29, 8:49 pm, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
    > Użytkownik "filippo" <f...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:1188374906.767882.264690@y42g2000hsy.
    googlegroups.com...

    > A lustracja dziennikarzy okazala sie w koncu konstytucyjna, czy nie? Bo
    > jezeli tak, to po uznaniu stron za prase wydluza sie lista osob
    > podlegajacych ;-)
    >
    > sz.

    To i tak podhcodziło pod tamta ustawe bo sie publikowali i ktos mógł
    ich czytac. A teraz dowcip bedzie. Strona internetowa nazywa sie "AAA"
    i trzeba zarejestrowac ja jako czasopismo, jest tylko jeden problem,
    juz istnieje takie czasopismo i nie moze byc dwóch takich samych
    tytulow. wlasnie sprawdzilismy i jesli firma miala by rejestrowac to
    co jest pomiedzy www i com.pl to nie mozemy tego zrobic.