    From: "axial" <o...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strona z plikami MP3
    Date: Sun, 21 Jan 2007 22:42:40 +0100

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
    news:eovj15$aue$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > no i co z tego ze nie jest, ale pomagasz w rozpowszehcnianiu utworow
    > ktore mieszcza sie pod linkiem. Przeczytaj tresc art i dopiero wtedy sie
    > ustosunkuj

    > ciekaw jestem ktorych

    Widzisz...Ty piszesz o paragrafach,
    a ja mam kontakt z rzeczywistością....
    Nawet Policja pracuje na lewym sofcie,
    bo jak na jednej licencji ma pracować cały wydział???

    > tak sie skalda ze swego casu korzystalem z emule i wlasnie tam mialem
    > podczepiony vcl, zdecydowana wiekszosc filmow (udostepniane prywatne
    > filmy xxx, nie kinowe produkcje) mogle sobie odwqorzyc juz po
    > sciagnieciu 10 % i dzieki temu moglem stwierdzic czy przypakdiem jakies
    > badziewia nielegalnego nie sciagam.

    Ty tak, bo ściągasz z dwóch serwerów, jednak na żadnym z dwóch serwerów
    nie ma kompletnego pliku ani nawet fragmentu który dało by się odtworzyć.
    Tak się rozpowszechnia nowości.

    > tylko kto sciaga filmy z rozszerzeniem rar?
    > Bo ja bym sie bal.

    Większość tak jest pakowana ze wzglkędów "bezpieczeństwa" :)

    > g. prawda, za usilowanie mozna ukarac. (te zcesci ktore sciagnales
    > DANEGO UTWORU rozpowszechniasz.)
    Ty piszesz o tym kto ściąga a nie o tym kto udostępnia.

    Bardzo trudno jest komuś udowodnić, że rozpowszechnia utwór
    jeżeli fizycznie nie ma go na dysku w całości.
    Nie każdy jest informatykiem i nie każdy wie co ciągnie z
    internetu. "Ja tylko kliknąłem" to typowa odpowiedź..
    To że chcesz kupić nóż aby kogoś zabić,
    nie czyni z Ciebie mordercy..

    ax