  • Data: 2009-07-01 23:06:50
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał

    > Że bym się nie zdziwił? Bo znam siebie :P

    Chodziło mi o to, skąd podejrzenia, że powyższa sytuacja ma/miała/mogła
    mieć miejsce?

    > Jeżeli to był jego pasażer, to po co zamazywać? Nie wie, z kim jechał?

    Wie, ale po co mu to szczęścia potrzebne? Nie wiem dokładnie, w jakim celu
    policja zamazuje twarze pasażerów na takich zdjęciach, ale to robi.
    Przypuszczalnie z powodów takich, że nie stanowią one meritum sprawy.

    > Z praktyki wiem, że program do obróbki grafiki może dużo, a ten sam
    > program w odpowiednich rękach może wszystko. Dlatego też dowód=oryginalne
    > zdjęcie.

    I być może tak właśnie jest.
    Dowód jest w posiadaniu SM, a do kierowcy trafiło tylko to, co się tyczy
    konkretnie jego samego.

    > Znam zresztą z opowieści wiarygodnej dla mnie osoby historię o specjalnyc
    > komórkach "retuszujących" takie zdjęcia, szczególnie "poprawiające"
    > nieczytelne numery rejestracyjne.

    I posługuje się nimi SM czy policja?

    > A że czasem, np. raz na 100 000 zamiast zera wyjdzie ósemka...

    I automagicznie na takich zdjęciach zmienia się także kolor i marka
    samochodu? :)

    > A kto? Anioły?

    A_przypadkowi_ludzie_z_ulicy?

    > Pamiętaj, że praktycznie każde ustawienie urządzenia pomiarowego powinno
    > być dokumentowane, a w niektórych przypadkach homologowane.

    No i sam sobie odpowiadasz na swoje pytanie, więc nie wiem, czego jeszcze
    nie rozumiesz? :)

    > Zapewne... Zapewne to Kopernik nie żyje.

    Jeśli więc masz inne sprawdzone informacje, to się nimi podziel.
    Bo na razie zrozumiałem, że chcesz za wszelką cenę wykazać, że SM czy
    policja nie mają bladego pojęcia o tym kto i w jaki sposób programuje
    radary.