  • Data: 2010-09-20 15:28:39
    Temat: Re: Straż miejska bezprawnie uzywa fotoradary
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-20 15:59, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Napisałem o dobrej drodze, przejściu dla pieszych oraz słabo widocznej
    > drodze przecinającej (ze względu na infrastrukturę, gdzie widzisz
    > dziury, nieposypane jezdnie, czy brak oświetlenia ulicznego? Może wróć
    > do szkoły na naukę czytania ze zrozumieniem.

    Do ostrzegania o takich niebezpieczeństwach i niespodziankach służą
    znaki ostrzegawcze.
    Wy lubicie urawniłowkę. Ograniczyć prędkość do 50km/g po równo, latem w
    południe, dla rajdowego mistrza w nowiutkim aucie za 100kpln oraz dla
    łajzy dwa dni po egzaminie na PJ w 25 letnim aucie po dziadku z
    przeglądem załatwionym za flaszkę (sam takim jeżdżę, tyle, że po ojcu) z
    symbolicznymi hamulcami i łysymi oponami, w środku deszczowej nocy.

    Podobnie działa "0.2 promille". Urawniłowka.

    Domagam się, aby każdy kierowca miał w swojej kartotece dostępnej dla
    każdego krawężnika odpowiedni "rank". Np jeśli jeżdżę od 20 lat
    bezkolizyjnie, to mój rank pozwala mi bezkarnie przekraczać ograniczenia
    szybkości o 100%.
    No-bo skoro te ograniczenia są dobierane tak, aby każda przerażona łajza
    2 dni po otrzymaniu PJ mogła przejechać przedmiotowy odcinek nie robiąc
    sobie krzywdy - to dlaczego to ograniczenie ma obowiązywać wszystkich
    pozostałych?

    Moją opinię o zakazach i osobach popierających je - podtrzymuję.

    [Aby odżegnać się od wycieczek osobistych: PJ mam od 1973r, zero
    stłuczek, zero punktów karnych kiedykolwiek.]

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.