    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Date: Sun, 20 Nov 2011 19:28:35 +0100

    W dniu 2011-11-20 18:45, Paweł pisze:

    > W końcu jaka to różnica, czy złapali, czy nie. Wykroczenie było.
    > Nasz kraj jest niestety krajem hipokrytów. Przepisy łamiemy róznorakie
    > przy wielu okazjach, albo nam sie durne wydają, albo są durne, albo
    > nie mamy wyjścia np. nie da się zazwyczaj zapłacić banknotem za
    > parkowanie.

    A jak się da banknotem to w kolejce czekają:
    - brak możliwości zapłacenia kartą Visa;
    - brak możliwości zapłacenia kartą MasterCard;
    - zbyt rzadko rozmieszczone parkomaty;
    - za wysokie krawężniki;
    - parkowanie równoległe choć mogłoby być prostopadłe do krawędzi jezdni;
    - za blisko okien;
    - za daleko od centrum...

    > Jeżeli ktoś mówi, że z chęcią zapłaci daninę, na rzecz jakiejś mało
    > przyjaznej gminy, to wierzyć sie nie chce.

    Tyle, że wątek nie o tym.

    Autor postu wcale nie zwraca się z wątpliwościami co robić bo pojechał
    przez wieś za szybko i nikt go nie złapał tylko co zrobić by będąc
    złapanym uniknąć kary. Pewnie, że nikt dobrowolnie nie będzie chciał
    płacić kary (aczkolwiek zdarzało mi się dobrowolnie wspierać różne
    lokalne inicjatywy) ale są ludzi którzy płaczą i są tacy którzy nie
    robią z tego problemu szukając tanich wykrętów.

    --
    spp