  • Data: 2010-11-19 07:00:51
    Temat: Re: Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ic44nr$bnl$1@news.onet.pl...

    > A to jest wykładnia prawa w Polsce?

    zapytam ponownie - CZYTALES????????
    "...W Dzienniku Ustaw Nr 152 poz. 1018 opublikowana została Ustawa z dnia 22
    lipca 2010r. o zmianie przepisów ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz
    niektórych innych ustaw.."
    To chyba JEST wykladnia prawa...
    jak ja lubie ludzi ktorzy wypowiadaja sie o czyms nie czytajac nawet tego o0
    czym pisza...

    > No tu się zgodziłem, znaki obowiązują.

    > Możliwe, że na mocy innego prawa, ale na mocy PoRD nie bardzo.

    1. na mocy przep[isow o ruchu drogowym
    2. na mocy Polskich Norm (OBOWIAZUJACYCH)

    > Wiem, sam tak staję często, bo nie ma innej możliwości zaparkowania.
    > Tyle, że to też niekoniecznie na mocy PoRD jest ścigane, a chyba jakiś
    > innych przepisów o ochronie zieleni, czerwieni i fioletowego.

    Trawnik nie jest miejscem parkingowym, parkowanie na trawniku = niszczeniu
    zieleni. Sa odpowiednie do tego przepisy? sa.. i powinny byc :P

    Wiec chyba wystarczy...
    jak dla mnie EOT