  • Data: 2010-11-18 21:10:18
    Temat: Re: Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2010 09:59, Misiek pisze:
    > czytałeś artykuł do ktorego linka zalaczylem?
    > To byl wlasnie fragment tego artykulu
    > http://www.portel.pl/artykul.php3?i=45068

    A to jest wykładnia prawa w Polsce?

    > To raz.
    > Dwa :
    > "zalezy w jakim sensie nieprawidlowe..."
    > 1. parkowanie na kopertach dla niepelnosprawnych

    No tu się zgodziłem, znaki obowiązują.

    > 2. zastawianie dojsc i przejsc (czytaj parkowanie na wejsciu do bloku),
    > a tym samym zastawianie ciagow komunikacyjnych i drog dojscja do bloku

    Możliwe, że na mocy innego prawa, ale na mocy PoRD nie bardzo.

    > 3. parkowanie na trawnikach (nagminne)

    Wiem, sam tak staję często, bo nie ma innej możliwości zaparkowania.
    Tyle, że to też niekoniecznie na mocy PoRD jest ścigane, a chyba jakiś
    innych przepisów o ochronie zieleni, czerwieni i fioletowego.

    > 4. parkowanie na kopertach oznaczonych "2 miejsca tylko dla karetek"
    > (pod osrodkiem zdrowia)

    Tak, znaki obowiązują. Pisałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek