  • Data: 2010-11-22 08:26:01
    Temat: Re: Re: StraĹź Miejska - wezwanie za zĹ?e parkowanie.
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    > [...]
    >>
    > [...]
    >
    > Tak, że to Ty piszesz nie na poprzedni temat?
    > Mają prawo (albo i nie), ale to wynika z przepisów które NIE zmianiły
    > się z okazji zmian wprowadzonych do PoRD!
    > Skoro Tristan pisał o wnioskach co do przepisów *wynikłych z PoRD*,
    > wyraźnie to zaznaczając, zaś Ty odnosisz się do zupełnie czego innego,
    > to (jednak) Ty mącisz, nie on.

    > Ale nie było o czytaniu przepisów "w ogóle" i o tym, że nie wolno
    > parkować na trawnikach, lecz że NIE WYNIKA TO Z PORD.
> [...]

    NIe rozumiem:
    1. wyciagania mi z KF-a kogos, kto nie do konca jednak rozumie co sie do
    niego pisze i z uporem maniaka twierdzi ze wie :-)
    2. tego ze PoRD traktuje o "drogach, poboczach itd",a nie czytacie go ze
    zrozumieniem...
    Tyle
    dla mnie EOT, bo widze ze sporo ludzi nie rozumie tematu. Coz mnie
    interesuje ze on wraca o 20-tej? i parkuje "gdzie popadnie" ?
    Takim przykladnie powinno sie wywozic samochody na parkingi policyjne. Sam
    niejednokrotnie musialem parkowac w sporej odleglosci od domu, jednak nigdy
    nie na trawnikach i w miejscach do tego celu nie przeznaczonych. A pozniej
    narzekaja tacy "ze trawniki rozjezdzone, ze zieleni miejskiej nie ma" itd
    itp.