  • Data: 2014-01-22 13:26:50
    Temat: Re: Straz Gminna a dane osobowe
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    W dniu środa, 22 stycznia 2014 11:23:44 UTC+1 użytkownik Maciek
    napisał:
    >Osoby która faktycznie wtedy tym autem kierowała ale nie mieszka pod
    >adresem pod którym jest zameldowana więc nie mogli jej dostarczyć
    >"zaproszenia" do złożenia wyjaśnień.
    >Ale była to jak najbardziej autentyczna osoba, dostali jej pesel,
    >serie nr dowodu, adres zameldowania, imie nazwisko.

    Ja tam nie wiem, ale pismo po dwoch awizach uznaje sie za dostarczone.
    Czy SM moze oskarzyc tak wskazana osobe o wykroczenie przed sadem, czy
    tylko o cos zwiazanego z nieodpowiadaniem, to nie wiem, ale jesli
    wniosek do sadu trafi, sad wyda wyrok nakazowy, wysle, po paru
    tygodniach sie uprawomocni, a po paru miesiacach egzekutor bedzie sie
    tym zajmowal.
    I moze byc skuteczniejszy, jesli po peselu z banku sciagnie.

    A obywatelowi sie jeszcze przywali kare za niezameldowanie w miejscu
    pobytu, jak bedzie protestowal :-)

    A swoja droga - jak zglosic zmiane miejsca zamieszkania na Irlandie,
    Antarktyde, czy np jakis statek ? :-)

    J.