  • Data: 2014-01-22 14:23:24
    Temat: Re: Straz Gminna a dane osobowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 14:05:59 UTC+1 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
    > Tylko tu jest słaby punkt "lisonosz".... Jeśli nikogo nie zastanie i
    > nikt nie poinformuje "tu nie mieszka", to będzie "awizowanio".
    To fakt-taka sytuacja jest możliwa. Na szczęście w tym przypadku listonosz postąpił
    prawidłowo i napisał co trzeba;)
    Strażnik miejski jak im odpowiedziałem meilem na ich pismo nawet do mnie zadwonił i
    pytał czy na pewno nie wiem gdzie aktualnie mieszka ta osoba. Powiedziałem że nie
    wiem.
    On do mnie czy nie miałem obaw dac auto osobie o której nie wiem gdzie mieszka?
    Ja mu więc mówie że w dniu popełnienia wykroczenia osoba ta mieszkała u
    mnie(faktycznie kuzyn był wtedy u nas na urlopie)a gdzie mieszka teraz to nie wiem.
    Macie jego dane to go szukajcie.
    Trochę pogadalismy o skierowaniu sprawy do sądu;) i rozmowa sie zakończyła.