  • Data: 2014-01-22 13:05:25
    Temat: Re: Straz Gminna a dane osobowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 11:23:44 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Wiele pewnie zależy od tego czyje dane im w tym mailu wysłałeś,
    Osoby która faktycznie wtedy tym autem kierowała ale nie mieszka pod adresem pod
    którym jest zameldowana więc nie mogli jej dostarczyć "zaproszenia" do złożenia
    wyjaśnień.
    Ale była to jak najbardziej autentyczna osoba, dostali jej pesel, serie nr dowodu,
    adres zameldowania, imie nazwisko.

    > A jak się sytuacja skończyła? Zapłaciłeś te 150zł podatku?

    Odpisałem im (meilem) że podałem im wszystkie niezbędne dane oisoby która w tym
    momencie użytkowała pojazd więc jeśli im to niech skierują sprawę do sądsu tylko
    zaznaczyłem żeby nie zapomnieli dołączyć informacji że wszystkie dane osoby
    uzytkującej pojazd im dostarczyłem.
    Chyba ze 4 lata już mineło wezwania do sadu nie było więc chyba wiedzieli że marne
    mają szanse na ukaranie mnie i odpuścili.