  • Data: 2014-01-22 13:57:58
    Temat: Re: Straz Gminna a dane osobowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 stycznia 2014 13:26:50 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > Ja tam nie wiem, ale pismo po dwoch awizach uznaje sie za dostarczone.
    > Czy SM moze oskarzyc tak wskazana osobe o wykroczenie przed sadem, czy
    > tylko o cos zwiazanego z nieodpowiadaniem,
    Zawykroczenie nie może bo dalej nie wiedza kto kierował. Ja podałem że ja nie
    kierowałem tylko w tym dniu pojazd uzytkowłą ta i ta osoba. Teraz oni się musza tej
    osoby zapytać czy to ona kierowała w momencie poełnienia wykroczenia.
    A co do dwóch aviz to chyba ok jeśli ktoś nie odbiera i listonosz napoisze "avizowano
    adresat nie odebrał" Jeśłi jednak pod tym adresem gośc nie mieszka to listonosz
    napiszę "adresat nieznany" czy "adresat wyprowadził sie" i musza ustalic jego
    faktyczny adres.
    >to nie wiem, ale jesli
    > wniosek do sadu trafi, sad wyda wyrok nakazowy, wysle, po paru
    > tygodniach sie uprawomocni, a po paru miesiacach egzekutor bedzie sie
    > tym zajmowal. I moze byc skuteczniejszy, jesli po peselu z banku sciagnie.
    Tylko że w tym już straż gminna nie ma żadnego interesu. Wtedy kasa idzie do budżetu
    państwa a oni sa zadaniowani na kase do budżetu gminnego.
    Interesu nie ma roboty sporo więc odpuszczaja.

    > A obywatelowi sie jeszcze przywali kare za niezameldowanie w miejscu
    > pobytu, jak bedzie protestowal :-)
    Od bodajże roku to juz nie jest karalne.
    > A swoja droga - jak zglosic zmiane miejsca zamieszkania na Irlandie,
    > Antarktyde, czy np jakis statek ? :-)
    Póki co to nie jest zakazane.