  • Data: 2014-01-22 11:38:18
    Temat: Re: Straz Gminna a dane osobowe
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-22 09:29, Kris pisze:
    > Ze 3-4 lata temu w podobnej sprawie podobniez odpisałem meilem.
    > Podałem im dane osoby która kierowała: pesel, serie nr dowou, imie i nazwisko.
    > To było dla nich za mało widocznie bo przysłali takie pismo:
    > http://voila.pl/index.php?f=1778829.pdf
    > Pomimo że długiew warto poczytac-o Jamesie Bondzie nawet tam wspominają;)
    Nie no! Pismo jest tak durne, że muszę jeszcze coś dopisać :-) Idąc
    tokiem myślenia debila, który Ci przysłał pismo, to jeśli kiedyś
    monitoring zarejestruje wysokiego blondyna, który daje na ulicy w mordę
    niskiemu brunetowi, wystarczy do wszystkich wysokich blondynów wysłać
    propozycję przyznania się do winy, wskazania sprawcy lub zapłaty 150zł,
    a jak któryś poda dane Jamesa Bonda, to będzie to zachowanie
    niepatriotyczne i nieobywatelskie.
    K*! Weźcie się do roboty! Macie dane właściciela pojazdu, macie zdjęcie
    sprawcy, właściciel się nie przyznaje i podaje dane jakiejś innej osoby,
    to ruszcie d* i porównajcie, czy zdjęcie odpowiada podawanej osobie.
    Jeśli będzie to zagraniczniak, podpiszcie sobie umowy międzynarodowe o
    wymianie takich informacji. Jak się okaże, że właściciel kłamie, to
    można go obciążyć kosztami postępowania. Sęk w tym, że często g* macie -
    robicie zdjęcia pod dziwnymi kątami, z krzaków, śmietników, od d*
    strony, licząc przede wszystkim na te 150 zł jałmużny, żebyście się
    tylko odczepili, nieroby!

    Maciek