    From: "Janusz" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stluczka-> przyznanie sie do winy niepotrzebne
    Date: Thu, 15 Nov 2007 17:32:21 +0100

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50d704e2-afb5-4cc9-91c4-9d8c08b7519d@d50g2000hs
    f.googlegroups.com...
    > witam,
    > niedawno mialem taka sytuacje - stluczka z winy drugiego kierowcy - ja
    > pod presja "swiadkow" znajomych drugiego kierowcy niepotrzebnie
    > przyznalem sie do winy (wina byla ewidentnie jego) i napisalem
    > oswiadczenie.
    > Po wszystkim przyjechala policja i potwierdzila moje obawy ze wina nie
    > lezy po mojej stronie. Tamten kierowca nie chcial wzywac policji tylko
    > powiedzial ze jemu w sumie nic sie nie stalo itd.
    > pytanie - on jednak zglosil szkode i domaga sie wyplaty odszkodowania
> [...]

    Zgłoś sprawę szybko do swojego ubezpieczyciela, wszystko zeznaj.
    Twój ubezpieczyciel przeprowadzi własne dochodzenie, skontaktuje sie z
    policją i przesłucha świadków, jeżeli to nie twoja wina nie wypłacą szkody.
    Jak to duza kwota to powołaja nawet biegłych. Ich agenci nawet domniemają że
    to celowo, żeby wyłudzić od ich firmy pieniądze.