  • Data: 2008-08-04 20:33:47
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Twoim. Żaden przepis o tym nie mówi.

    znaczy, powtarzasz za mna, czy sie ze mna nie zgadzasz, bo wlasnie to
    napisałem...

    > Jak ktoś nie patrzy podczas jazdy, to trudno mówić o zdolności tego
    > ktosia do oceniania sytuacji.

    cóz, ja ci tylko gratuluje.
    Ja patrze, uwazam ze w miare dobrze umiem sie przemieszczac autem a mimo to
    zdarza mi sie zle ocenic sytuacje. Tobie nie... Cóz...

    > Stłuczki powodują większe korki. A on i tak czekał dość długo, żeby
    > władować się w jej bok - więc jakby PATRZYŁ, to by nie było problemu.

    Nie rozmawiamy o tym czy stłuczki powduja wieksze korki, bo to jest dosc
    jasne. Rozmawiamy o tym, ze owszem, kierowca mogl tej stluczki uniknac
    gdyby poczekał. Niemniej ze wzgledu na wlaczony kierunkowskaz kobitki
    ocenił sytuacje inaczej. Czy naprawde nikt nie czyta skad był ten
    kierunkowskaz? Ze kobita zmieniała pas i jej sie nie wylaczyl??? Bo ja juz
    mam obraz tej mistrzyni kierownicy...

    > Tia, skoro tak powoli, to dlaczego on wjechał w nią, a nie odwrotnie?

    nie wiem. Ty wiesz? Moze babeczka odbiła. Moze zle ocenił jej predkosc. Nie
    wiem. I tak uwazam ze przynajmniej po czesci była to jej wina, bo jest
    sierota i nie umie wylaczyc kierunkowskazu.

    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire