  • Data: 2008-08-04 11:23:33
    Temat: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak teraz, ale kilkanaście lat temu, na kursie przed egzaminami
    > na
    > PJ wpajano nam że istnieje instytucja ograniczonego zaufania. To mi
    > pozostało do dzisiaj.... nie ufaj, poczekaj te parę sekund -świat Ci się
    > przez to nie zawali.

    a ciekawi mnie bardzo co ci wpajano o kierunkowskazach?

    i według ciebie nie powinno się wyprzedzać bo a nuż wyprzedzany zapomniał
    zasygnalizować skrętu, czy zmiany pasa ruchu?

    jak widzisz przed sobą stojące auto sygnalizujące skręt w lewo to
    zatrzymujesz się i czekasz aż ruszy, bo a nuż pojedzie prosto, albo skręci w
    inna stronę niż sygnalizuje?

    nie masz prawa wyjec wiechać na skrzyżowanie dopóki nie znikną z zasięgu
    wzroku wszystkie pojazdy?
    albo lepiej wcale nie wjeżdżać, bo akurat ktoś będzie jechał 200km/h i
    wyskoczy z nienacka i nie będzie to jego wina, bo on tylko popełnił
    wykroczenie, a ty nie ustąpiłeś pierwszeństwa?