  • Data: 2019-02-06 06:02:14
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Niby dlaczego nie mogę? Jak ktoś zadzwoni na 112, że jest bomba w
    > sklepie w zadupiu górnym, to jak najbardziej spodziewam się że służby
    > powiadomią sklepy w zadupiu górnym - indywidualnie.

    "...jest bomba, Warszawa-Śródmieście"...." i co teraz?

    > Zapewne - i wieloma innymi - ktoś ostatnio (w sensie z rok temu) nie
    > poleciał na wakacje, bo nie zapłacił mandatu i było chyba info od
    > komornika przy jego nazwisku.

    Przy kontroli SG to na pewno (babka leciała za granice ZCP) ale przy
    lotach krajowych to nie wiem.

    > Nie wiem, ale nie widzę powodu żeby nie było - to zapewne ten sam system
    > informatyczny.

    No właśnie nie wiem. Może ktoś jest bardziej na bieżącą, jakie kontrole
    są przy połączeniach krajowych?

    > No nie za fajnie - ale może w takim razie nie należy mieć dużych planów
    > z użyciem przemocy. Jak masz epizod depresyjny i odwalisz podobną akcję
    > w kolejce do brami to tak samo będziesz miał problemy. Trudno.

    Ale to jest relacja osoby trzeciej, którą trzeba MZ sprawdzić, ale już
    niekoniecznie podejmowac na podstawie tej relacji dość ciężkie decyzje.
    Po to trzeba sprawdzić, aby własnie uwiarygodnić, lub wręcz przeciwnie.

    > Problem w tym, że się nie robi nic. A potem mamy tekturowe państwo i
    > świr z dużymi zamiarami lata sobie bez problemu samolotem rejsowym.

    No to może lepiej naprawić/ustanowić to monitorowanie, bo to powinno
    rozwiązać kupę innych problemóoe, a nie dokładać restrykcji bo państwo
    papierowe a system do dupy?

    --
    Marcin