    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Stefan W
    <5c511d0f$8$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c51fe4c$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c521c27$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <GNp4E.372594$UB1.308005@fx06.ams1>
    <5c535de2$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2vqi1$mjs$5@node2.news.atman.pl>
    <5c5375b5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2vsu0$mjs$8@node2.news.atman.pl>
    <5c539d0d$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <q30nu5$9s0$2@node1.news.atman.pl>
    <5c540325$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5NT4E.297249$rs1.138769@fx07.ams1>
    <5c546437$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <q31sgq$d66$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 01 Feb 2019 23:17:10 GMT

    On 2019-02-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie - ale w więzieniu powiedział, że po wyjsciu zamierza się udać na
    > lotnisko i kupić bilet na samolot. W połaczeniu z deklaracją "coś
    > dużego" i faktem, że zwykle jednak z wiezienia nie lata się samolotami
    > na trasach krajowych to powód do zapalenia lampki był.

    Wydaje mi się dziwne, że nie ma systemu, który umozliwiałby
    monitorowanie zachowań różnych osób na podstawie jakiejś listy (bazy
    danych). Rozumiem, że jak już jest jakiś np. nakaz aresztowania, to taka
    osoba siedzi jednak w jakiejś bazie połączonej z infrastructurą lotniska
    i jak pipnie DO lub paszportem strażnikowi to gdzieś zapala się czerwona
    lampka.

    Ale może faktycznie to głownie lekarz dał dupy? No ktoś wydaje się dał,
    bo na faceta powinno być baczenie.

    No i nadal nie wiem ile to matek zgłasza się rocznie na policję
    denoncjując własne dzieci, że mozna to uznać za zjawisko bez procesowego
    znaczenia :)

    --
    Marcin