    Subject: Re: Stefan W
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5c5074ef$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c511d0f$8$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c51fe4c$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c521c27$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <GNp4E.372594$UB1.308005@fx06.ams1>
    <5c535de2$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2vqi1$mjs$5@node2.news.atman.pl>
    <5c5375b5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2vsu0$mjs$8@node2.news.atman.pl>
    <5c539d0d$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <q30nu5$9s0$2@node1.news.atman.pl>
    <5c540325$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5NT4E.297249$rs1.138769@fx07.ams1>
    <5c547f95$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Fri, 1 Feb 2019 19:15:39 +0100

    > Ale Policja nie ma dostępu do list pasażerów. Po za tym, to jakiś sąd
    > musiał by chyba orzec środek zapobiegawczy w postali zakazu lotów.

    A czy policja wystąpiła do sądu o taki środek zapobiegawczy? Próbowała
    chociaż? Czy tylko zrobiła notatkę, że gość coś planuje i po sprawie?
    Ktoś im bronił wystąpić z wnioskiem do sądu, jakiś zakaz mają?
    Ktoś im zakazał zrobić cokolwiek więcej oprócz notatki?

    Np. mając wiedzę, że planuje przestępstwo, czy policja wnioskowała
    chociaż żeby mu podsłuch na komórkę założyć, skoro im się dupy zza
    biurka nie chciało ruszyć? Czy policja wykonała chociaż jakieś czynności
    żeby sprawdzić, czy gościu w ogóle ma jakąś komórkę czy inny telefon?

    Tylko proszę nie pisz mi tutaj, że po co podsłuch, albo, że nie
    dostaliby zgody na podsłuch. Albo może by dostali albo nie dostali, czy
    inne dywagacje bez związku.

    Interesuje mnie tylko, czy zrobili cokolwiek więcej oprócz notatki, a
    jeżeli nie zrobili, to dlaczego tak bardzo bronisz tego nicnierobienia.

    Pozdrawiam
    Piotr