  • Data: 2019-01-26 15:20:31
    Temat: Re: Stefan W
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 14:50:26 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tu ci przyznam rację, ale czy masz pomysł na poprawę tego stanu rzeczy?
    > On jest wolnym człowiekiem.

    No jak to co Robercie ?
    Postawic na jego drodze funkcjonariusza, to bedziecie mogli zamknac za
    obraze funkcjonariusza, grozby karalne i usilowanie zabojstwa.
    Wystarczy ze powie "ja cie ch* zaraz zabije" i trzyma noz.

    Tylko prokurator go zaraz uwolni, bo przeciez niepoczytalny.
    Ale podstawa do leczenia zamknietego juz jest.

    J.