    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stefan W
    Date: Sat, 26 Jan 2019 14:57:13 +0100

    > Uważam, że następnym razem morderca może mieć zdiagnozowaną grypę i
    > trudno, byśmy pilnowali wszystkich chorych na grypę.

    Rozumiem - nie widzisz związku. Ciekawe, że dla policjanta na podejrzane
    jest jeżdzenie rowerem z plecakiem że uważa, że poinien podjęć
    interwencję, a jak schiozofrenik deklaruje, ze zamierza zrobic coś
    wielkiego, to nie widzi powodu żeby się tym zainteresować zanim go
    wpuszczą na pokład samolotu.

    > Zupełnie zła
    > płaszczyzna odniesienia. Można było jedynie iść w kierunku stwierdzenia,
    > że facet jest niepoczytalny i groźny - ubezwłasnowolniając go i
    > zamykając w zamkniętym ośrodku. Tyle, że o ile teraz o tym wiemy, to
    > wcześniej nikt tego nie stwierdził i tyle.

    Stwierdził - miał zdiagnozowaną schizofrenię i były sygnały że "planuje
    coś wielkiego z bronią" oraz deklarował, ze jak wyhdzie z zakładu
    karnego to idzie kupić bilet na samolot. Jeśli to mało, to ja nie wiem
    co trzeba odpierdolić, żeby się tym służby zainteresowały przed faktem.

    > Wątpię, ale napisz, jaki to ma związek z omawianym przed nas
    > zagadnieniem?

    To jest to zagadnienie. Jak można kolesia ze zdiagnozowaną schizofrenią,
    deklarującego chęć popełnienia aktu przemocy na dużą skalę wypuścić z
    więzienia wprost do samolotu rejsowego pełnego ludzi.

    > Gwarantuję Ci, że mają czym sie zajmować.
    >
    > Ale skoro już dyskutujemy, to co Twoim zdaniem powinno zostać zrobione?

    Powinien zostać skierowany na obserwację psychiatryczna.

    Shrek.