  • Data: 2006-11-02 11:30:16
    Temat: Re: Stare windows
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 listopada 2006 10:59
    (autor Desoft
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eicfom$b7h$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Nie mogę nigdzie znaleźć informacji nt legalności starszych systemów
    > Microsoftu.
    > Interesuje mnie DOS, Windows 95 i Windows 98SE. Co trzeba mieć aby takie
    > systemy były legalne do użytku prywatnego.

    Jedna z firm ze wsi pod Gdańskiem rozgłaszała kiedyś, że wg polskiego prawa
    nawet jak kupiłeś licencje, to są one po 5 latach nieważne. Nie wiem na
    czym to opierali, ale takie twierdzenia były.

    > Pytanie dodatkowe: jest maszyna CNC (sterowana komputerem) w firmie z
    > systemem DOS, czy ten system jest legalny? Nie ma na niego nic: dyskietki,
    > faktury (na której wymieniono system).

    Jest coś takiego jak FreeDOS, może zmieńcie i już?

    --
    Jego Ponurość Tristan