  • Data: 2023-01-31 12:22:21
    Temat: Re: Stachowiak a KK-246
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > To znajdź. Co Ci zależy. Dowiesz się czegoś nowego, albo ja się
    > dowiem. Albo będziesz w końcu wiedział, jak to jest naprawdę. Jaki
    > jest sens, byś Ty pisał głupoty, a ja starał się je dementować
    > szukając źródeł, po czy Ty odczekiwał chwilę i znowu pisał głupoty, a
    > ja znowu usiał podawać źródła. Znajdź te tortury w ustawie i
    > podyskutujemy.

    Dlaczego w przypadku Stachowiaka wykluczasz KK-246? Czy może to byli
    sadyści w policyjnych mundurach znęcający się np, dla własnej
    przyjemności lub tylko "rutynowo tresowali klientów"?

    [KK-246] https://arslege.pl/wymuszanie-przez-funkcjonariusza-
    publicznego-zeznan-wyjasnien-informacji-lub-oswiadcz
    enia/k1/a281/
    > Dz.U.2022.0.1138 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
    >
    > Funkcjonariusz publiczny lub ten, który działając na jego polecenie w
    > celu uzyskania określonych zeznań, wyjaśnień, informacji lub
    > oświadczenia stosuje przemoc, groźbę bezprawną
    > *lub w inny sposób znęca się fizycznie lub psychicznie nad inną osobą*
    > , podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    [FP] https://pl.wikipedia.org/wiki/Funkcjonariusz_publicz
    ny

    --
    A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.