  • Data: 2006-07-07 10:31:32
    Temat: Re: Sprzedaż współwłasności na osobne umowy ?
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem napisał(a):
    > No to oczywiste że opłaty dodatkowe będą wyższe, ale rozumiem że Iksel
    > chce sprzedać drożej swoją część, tak żeby się drugi współwłaściciel nie
    > dowiedział o tym (bo wtedy całkowita cena mogłaby być np. za duża dla
    > klienta). I pewnie drożej o więcej niż tysiąc czy dwa.
    Oczywiście , o to chodzi . Główny właściciel ( a raczej on i jego
    durna żona ) chce sprzedać szybko i byle jak dorobek życia naszych
    Rodziców , nabywca chce tanio od niego kupić (jasne !) - ich sprawa
    . Ale dlaczego ja mam na tym tracić , a w dodatku mieć wyrzuty
    sumienia wobec zmarłych Rodziców , sprzedając mój udział za bezcen
    ? Przynajmniej w swojej części uszanuję Ich pracę i staranie o
    zapewnienie nam czegoś na przyszłość .