eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż nieistniejącego (spłaconego) długu firmie 'windykacyjnej'? › Re: Sprzedaż nieistniejącego (spłaconego) długu firmie 'windykacyjnej'?
    From: Maverick <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż nieistniejącego (spłaconego) długu firmie 'windykacyjnej'?
    Date: Thu, 05 Jun 2008 13:12:12 +0200

    Nobic pisze:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0806050117060.3028@quad...
    >
    > "Niniejszą ugodą Wierzyciel zrzeka się dochodzenia kwoty xxx, która
    > stanowi 2/3 kwoty wierzytelności od yyy jako wspólnika [...]" dokładnie
    > tak jest w ugodzie, więc chyba dobrze jest ale dzięki za zwrócenie
    > uwagi, dla ciekawości muszę inne przejrzeć :) Pamiętam, że jakiś
    > cywilista wtedy tę ugodę oglądał.
    > Drugi współnik miał identyczną.

    > No to napewno tak a jeszcze jest jedna rzecz, której nie dodałem: trzeci
    > wspólnik jakoś po mniej więcej 1,5 roku zmądrzał, bo zobaczył, że my
> [...]
    Czemu nie wspomniales o tym w pierwszym poscie? bo z tego wynika ze
    wierzytelnosci nie ma - a wiec Era musi wszystko naprostowac. Jesli by
    zostawala 1/3 wierzytelnosci to pytanie co bylo w umowie - ale to juz
    wyjasniles. Natomiast jesli nie ma wierzytelnosci to nie ma duzego
    znaczenia co jest w umowie, wiec po sprawie - pismo do Ery i niech
    prostuja wszystko.

    --
    Regards,
    Maverick