eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ? › Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
  • Data: 2010-07-10 13:14:11
    Temat: Re: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jul 2010, spp wrote:

    > Ale jak to udowodnić że dzisiejsze '0' to inne '0' niż te sprzed 10 dni? ;)

    Chyba chodziło o zdarzenie przeciwne - że licznik pokazuje "12" :)
    Zdaniem (chyba "wspartym orzecznictwem", nie pamiętam) komentujących na
    grupie takie zdarzenie *nie* wyłącza prawa do zwrotu aparatu, na
    zasadzie "sprawdziłem aparat tak jak w sklepie".

    Jak o mnie chodzi, nie w całości zgadzam się z tezą że to będzie "tak
    jak w sklepie" - w sklepie czasami do "macania" służy egzemplarz
    wystawowy i nie jest on traktowany jako "zupełnie nowy", na co
    wskazują (słusznie) przeciwnicy dopuszczalności wersji "zwracania
    używanego".

    pzdr, Gotfryd