  • Data: 2010-08-22 16:00:47
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - umowa przedwstępna
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To się nie uda. :(

    Ok. Czyli musi wpłacić od razu gotówkę ?

    Pytam bo podpisywałem umowę przedwstepną za zakup domu i wpłacałem zadatek
    na konto firmy ...

    I tam był zapis "kwota XXXX zostanie wpłacona w ciągu 7 dni na konto xxxxx"

    Ale jeśli "bezpieczniej" gotówka to ok ...

    > Ale zdajesz sobie sprawę że kupujący będzie miał dokładnie odwrotne
    > żądania - najpierw umowa potem wpłata pieniędzy?

    Domyślam się.

    Ale no cóż ideału nie ma ...

    Pieniądze muszą być na koncie w dniu podpisania umowy ...
    No chyba że u notariusza będzie zapis że jeśli w ciągu 7 dni nie wpłyną
    umowa będzie nie ważna ...

    To są duże pieniądze a nie chce zostać bez mieszkania i pieniedzy ...

    > Formalnie to on będzie od momentu podpisania umowy więc te czynności
    > zupełnie zbędne (tzn. spacery w duecie po urzędzie i dostawcach mediów)

    OK.