    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania - płatność gotówką
    Date: Mon, 25 Jun 2007 19:30:02 -0500

    "Jasek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:468055b4$1@news.home.net.pl...

    > Moze wyrazilem sie niejasno, w kazdym badz razie nieladnie - ale chodzilo
    > mi o to, czy jezeli mam tytul wykonawczy, a egzekucja pozostalej czesci
    > jest niemozliwa (np. nie ma z czego), to jak wygladaja dalsze kroki?
    > Licytacja mojego-niemojego mieszkania? Zwrot prawa do mojego-niemojego
    > mieszkania? Co w takim przypadku z ochrona lokatorow?

    Masz tytuł i możesz dochodzić reszty swoich pieniędzy.
    najpierw musisz zapłacić jakiś procent komornikowi jako zaliczkę, żeby w
    sumie sprawą się zajął.
    W sumie od takiej kwoty to będzie jakieś kilkanascie tysięcy, które będziesz
    musiał na dzień dobry wyłożyć.
    Te 30% w gotówce bardzo sie może wtedy przydac powinno wystarczyć na
    poczatek.
    Komornik wsiądzie mu na pensję i ewentualnie to co zarabia ponad minimalna
    będziesz przez najbliższe 200 lat dostawał.
    Jak będziesz chciał więcej,to zapraszam do sądu, że sprawą o eksmisję.
    Koszty raczej niewielkie ale ponosisz ty.
    Teraz z wyrokiem idziesz do komornika, który znowu zaśpiewa zaliczkę.
    Jeszcze z tych 30% troche powinno ci zostać, więc akurat.
    W efekcie dostaniesz pismo od komornika, że rodziny z dzieckiem i pewnie do
    czasu rozprawy już w ciąży eksmitować nie można i nie ma dokąd. Gmina lokalu
    nie ma, więc jak się trochę zapożyczysz, to jakiś lokal zastępczy dla nich
    pewnie ci się uda wykombinować.
    Po tym, wreszcie mieszkanie będzie twoje, o ile oni go wczesniej sami nie
    sprzedadzą jakieś swojej rodzince.
    Wówczas pozostaje ci tylko siąść i sie patrzeć.