    From: "Milamber" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania
    Date: Thu, 17 Oct 2002 09:33:43 +0200

    Takie oświadczenie nie niesie za sobą żadnego ryzyka o ile nie napiszesz
    tam, że sumę wziąłeś. Aby skutecznie sprzedać MUSI być akt notarialny.
    Podpisz z nim umowę przedwstępną w formie pisemnej a nie u notariusza.(jak
    nie chcecie kosztów). Będzie to miało taki skutek, że nie będziesz mógł
    żądać od niego ZAWARCIA umowy (o ile się wycofa) natomiast będziesz mógł
    żądać zwrotu kosztów jakie poniosłeś licząć na zawarcie umowy...
    Użytkownik "Antoni Markowski" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aolnro$7s9$1@news.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/