  • Data: 2009-03-12 14:51:10
    Temat: Re: "Sprzedam nerkę" [CROSS POST]
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
    news:gpb6qc$ntc$1@inews.gazeta.pl...

    > Przyjmijmy, że przekazano mi w szpitalu tę nerkę. Interesuje mnie aspekt
    > prawny konsumpcji, a nie "gdybanie" na temat tego, jak się w moje łapy
    > dostała.

    nie mozesz tego przyjac
    w polsce nikt nie wytnie, nie amputuje, nawet nie dokona wazektomii, czy jak
    sie to tam nazywa, czyli podwiazania jajnikow, czy przeciecia nasieniowodow,
    jest to nielegalne, takze pierwszym problemem jest wyciecie zdrowego organu,
    a dopiero na drugim miejscu przekazanie go komus z zewnatrz

    zamiast tak komplikowac sprawe, powinienes po prostu zadac pytanie, czy
    jedzenie ludzkiego miesa jest w polsce legalne, oczywiscie pozyskanego nie w
    drodze przestepstwa