eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic? › Re: Sprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic?
    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic?
    Date: Fri, 11 Dec 2009 17:21:47 +0100

    "lhm" <l...@a...waw.pl> wrote
    > Na swoja obrone mialbym tyle, ze nie

    Nie masz nic na swoją obronę, gdyż zostałeś już za podobne zdarzenie
    ukarany: nie dość, że nic sobie z tego nie robiłeś (recydywa) to jeśli
    miałeś zakaz prowadzenia, a prowadziłeś popełniłeś w dodatku przestępstwo
    złamania zakazu...

    > Zatrzymali mnie "z nudow". Wczesniej widzieli jak z kolega wypilem piwo
    > (my ich zreszta tez).

    Sam sobie zaprzeczasz. Nie zatrzymali z nudów, tylko dlatego, że widzieli
    jak wcześniej piliście, co z resztą nie dało Ci nic do myślenia, że jesteś
    "na celowniku" w dodatku z orzeczonym zakazem...

    > Chyba na drugi raz sie zastanowia zanim zlapia takiego "przestepce"

    Policjanci zrobili "wynik w służbie", dostaną pochwałę, za aktywność i
    podniesienie wykrywalności, tak więc nie łudź się, iż tego nigdy nie
    powtórzą, jest wręcz przeciwnie.
    Chyba nie zauważyłeś, że łapanie nietrzeźwych to jest hit ostatnich czasów.