eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic? › Re: Sprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic?
  • Data: 2009-12-14 00:17:35
    Temat: Re: Sprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic?
    Od: lhm <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldemar Fraś pisze:

    > Andrzeju, dobrze chłopu rzeczesz... lepiej niech się nie wychyla bo
    > trafi, że w sądzie będą mieli "gorszy" dzień i zostanie ukarany z pełną
    > surowością.
    > Poza tym jak recydywa i na wolności kolega nie miał czasu się zastanowić
    > nas swoim poczynaniem sprzed lat to dali mu szansę 12 m-cy na spokojne
    > przemyślenia.

    A te 12 m-cy przemyslen to nie na wolnosci? :)

    Dzieki za wszystkie rady... sprzeciwu faktycznie raczej nie zloze
    bo nie spodziewam sie zeby w sadzie moglo mnie spotkac cos dobrego.

    A przemyslenia nic nie zmienia... zbyt wiele lat zyje na tym swiecie
    zeby sie na starosc zaczac stosowac do durnych przepisow, ktorych coraz
    wiecej w tym coraz bardziej porabanym kraju...
    Moj system sprawiedliwosci jest prosty jak z westernu...
    Zeby czlowieka ukarac trzeba najpierw stwierdzic, ze wyrzadzil komus
    jakas krzywde...
    Ja w zyciu nikogo nie skrzywdzilem, nie pobilem, nic nie ukradlem
    i jestem przestepca? Paranoja...

    Pozdrawiam wszystkich,
    Darek