eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic? › Re: Sprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic?
  • Data: 2009-12-14 21:59:57
    Temat: Re: Sprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic?
    Od: lhm <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ranger pisze:

    > Widzę kolego, że masz zdrowo nasrane w łepetynie skoro nawet wyrok
    > sądowy i rady dobrych wujków tutaj nie powodują w tobie żadnej refleksji.

    Po takim wstepie to nie wiem czy w ogole powinienem Ci odpowiadac, ale
    sprobuje...
    Rady dobrych wujkow przyjalem, robie to zalecali i nawet podziekowalem
    grzecznie.
    Nie bede sie kopal z koniem w postaci sadu bo jestem bez szans...
    Swoje odcierpie i zaplace...
    A jaka refleksje ma spowodowac we mnie wyrok sadowy?
    Mam byc skruszony i dziekowac ze sad zadbal o mnie abym nie popelnil
    przestepstwa?
    Niestety, kiedy tylko o tym mysle to rosnie we mnie wkurwienie i
    poczucie niesprawiedliwosci...
    A jedyna refleksja jest taka, ze w tym kraju z niewinnego czlowieka
    mozna zrobic przestepce... a kazdego bydlaka wybronic tak, ze bedzie
    chodzil na wolnosci z dumnie podniesionym czolem

    > Rola Policji to między innymi zapobieganie przestępstwom, między innymi
    > takim kiedy najebany rowerzysta wpieprzy się pod samochód, albo potrąci
    > dziecko na chodniku.

    Dokladnie... najebany rowerzysta jest zagrozeniem jak najbardziej
    i takich trzeba z ruchu eliminowac.
    Tylko nie wiem czy przeczytales co napisalem wczesniej wiec dopisze jeszcze.
    Jezdze rowerem prawie codziennie czy to lato czy zima...
    Jesli wiem, ze wieczorem szykuje sie jakas "impreza" jade bez roweru -
    proste. Tego dnia wyszlo tak, ze trzeba bylo po pracy spotkac sie,
    pare spraw obgadac. Wypilem dwa piwa w ciagu dluzszego czasu
    Nie bylem najebany - gdybym byl zostawilbym rower.
    W pelni kontrolowalem swoja jazde.
    Jechalem ostroznie, rower sprawny i oswietlony jak nalezy...
    Zeby jeszcze zmniejszyc zagrozenie jechalem chodnikiem
    (byla prawie pierwsza w nocy - na chodniku nie bylo nikogo
    wiec nie mialem mozliwosci kogokolwiek rozjechac)

    > Po prostu weź przeczytaj to co wyżej ci napisano 100 razy do poduszki i
    > włącz sobie organ odpowiedzialny za myślenie i przestań pierdolić jak
    > jakiś debil jaki to pokrzywdzony jesteś.

    Przeczytalem i? Nadal bede twierdzil, ze z trojki: rowerzysta, kierowca,
    pieszy - ten pierwszy ma najbardziej przejebane...
    I nadal bede sie czul pokrzywdzony bo NIGDY nie zdarzylo sie zebym
    komus zrobil krzywde czy zagrozil bezpieczenstwu...
    Wprost przeciwnie... dzieki ostroznej jezdzie nieraz uratowalem jakiegos
    kundla ktory ktory mi wparowal na sciezke na 5-ciometrowej smyczy, nigdy
    nie potracilem pieszego a na dzieci zawsze uwazalem szczegolnie - sam
    mam troje... parokrotnie uniknalem rozjechania przez slepego kierowce...
    pare razy sie nie udalo ale skonczylo sie na siniakach wiec nie robilem
    kierowcy "pod gorke"
    Jakie wiec stwarzam zagrozenie?
    Ja uwazam ze kierowca przejezdzajacy na czerwonym swietle
    czy przekraczajacy dwukrotnie predkosc jest wiekszym zagrozeniem dla
    bezpieczenstwa niz rowerzysta jadacy sciezka czy chodnikiem po dwoch
    piwach? Ale pewnie nasze przepisy wiedza lepiej...

    > Człowiek czasem się zastanawia czy takie posty to jakaś marna prowokacja
    > czy faktycznie nasz naród składa się z takich pojebów, wystarczy przejść
    > się po ulicy żeby się przekonać że jednak to drugie.

    Gwarantuje Ci, ze gdybysmy sie spotkali na ulicy nie mialbys zastrzezen
    co do mojej jazdy. Wiem jak wyglada ruch i z perspektywy kierowcy i
    pieszego. Nie bluzgam na kazdego kto mi wejdzie na sciezke, nie kopie w
    samochod ktory zajedzie mi droge... kazdy ma prawo czasem sie pomylic i
    trzeba sobie jakos pomagac.
    Tobie tez zycze troche zyczliwosci wobec innych... i obys nie musial
    sie przekonac na wlasnej skorze jaki to wspanialy jest nasz wymiar
    sprawiedliwosci
    A prawdziwymi pojebami to sa ci, ktorzy wymyslaja tak durne przepisy...
    Akurat byla rocznica 13-go grudnia... i naszla mnie kolejna refleksja...
    Czy o taka Polske chodzilo?... i to by bylo na tyle bo sie jeszcze zrobi
    z tego niepotrzebna dyskusja

    Pozdrawiam,
    Darek