  • Data: 2008-06-25 13:29:15
    Temat: Re: Sprowadziłem samochód
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Jun 2008, William wrote:
    [...komuś...]
    > Niestety przespałeś sprawę. W czasie naprawy trzeba było opłacić cło
    > i akcyzę. Bez tego nie zarejestrujesz auta.

    Mam dwa pytania :)

    Pierwsze: z czego (z jakiego przepisu) wyniknie odmowa zarejestrowania
    pojazdu?
    Z góry zastrzegę: oczywiście UM ma prawo sporządzić "donos" do US.
    Oczywiście znane są przypadki sprzecznych z prawem praktyk różnych
    urzędów, które w nosie mają "zakaz żądania więcej niż ustawa przewiduje"
    o czym głośno było przy okazji kasowania PRLu (znaczy za rządów
    premiera Mazowieckiego).
    Idzie o to, czy istnieje *przepis* :)

    No i pytanie drugie: czy Twoja uwaga wiąże się z sugestią pt. "czynny
    żal", którego dalsze rozważanie wymaga FUTa na .podatki?
    :)

    pzdr, Gotfryd