  • Data: 2004-10-08 14:31:12
    Temat: Re: Sprawy związane z OEM'em
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-10-08 15:54, Rodrig Falkenstein rzecze:
    > Cytuję: "Sęk w tym, że [klikniecie na TAK] nie jest wyrażeniem mojej
    > woli lecz zniewolenia bo jest to jedyny sposób popchnięcia dalszej
    > instalacji programu."

    Ale nie to było kwestią gadki o skrzywieniu wypowiedzi.

    > Przypominam, że spór nie dotyczył interpretacji przepisu, tylko tego,
    > że miałby on zastosowanie, gdyby sprzedaz OEM oznaczała przeniesienie
    > egzemplarza programu. A to niestety jest tylko zezwolenie na
    > uzytkowanie pod pewnymi warunkami.

    I sprzedaż ta oznacza przeniesienie egzemplarza programu.
    Zdaje się, że co do tego, że NIE JEST to licencja już się zgodziliśmy?

    > I zeby uprzedziś twoje "argumenty" przypominam, ze to, ze ustawa nie
    > przewiduje czegoś takiego nie oznacza,ze nie można zawrzec takiej umowy.

    > A orzeczenienie NSA, którym tak się podniecasz dotyczy kwestii
    > podatkowych a nie cywilnoprawnych i nie jest wiążące.

    U nas to nic nie jest wiążące.
    Ale zostało wydane na podstawie opinii biegłych, a nie amatorów, prawda?

    > A co do "zamykania mordy"... jak się wydaję jestem jednym z nielicznych
    > ludzi, którzy chcą jeszcze z tobą gadać na tym forum. Mógłbym spokojnie

    Buacha cha cha cha cha cha cha cha !!!!!

    Jakoś przy moim stoliku nigdy nie brakuje chętnych do rozmowy, więc skąd te rojenia?

    ubawiony
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy