  • Data: 2007-01-05 17:50:15
    Temat: Re: Sprawdzarka wyroków !?
    Od: " Lecho" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Ta sprawdzarka wyroków to bzdura.

    Zostałem wywołany do odpowiedzi jako osoba związana z tematem sprawdzania
    wyroków.
    A ja uważam, że białe jest czarne, bo nie jest zielone - ten typ
    argumentacji, jakże powszechny w naszym kraju, ma szerokie grono zwolenników.
    Odnosząc się zaś do błyskotliwej opinii Johnsona, to radzę wcześniej
    zapoznać się z analizą prawną tego zagadnienia na przedmiotowej stronie.
    Pozdrawiam
    Lecho