eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa zamieciona › Re: Sprawa zamieciona
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <rijiao$3is$1@gioia.aioe.org>
    <4k4qw3xzl8u1$.1g97fbu87rnq5$.dlg@40tude.net>
    <5f529e8e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f52d60d$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f539ab0$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f53c512$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f53ca0f$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f53ffe2$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f54b779$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f54dfec$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f54e2e2$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5511e5$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f552ba7$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f561c53$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f569349$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f56d0f6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f574395$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f579d12$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f57ee2d$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <6TU5H.457013$Uc.436494@fx31.ams1>
    <5f589920$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <Av36H.371985$jbb.213439@fx44.ams1>
    In-Reply-To: <Av36H.371985$jbb.213439@fx44.ams1>
    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Date: Wed, 9 Sep 2020 14:34:58 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 37
    Message-ID: <5f58cbf4$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.141.247
    X-Trace: 1599654900 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 83.30.141.247:52252
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3303
    X-Received-Body-CRC: 2508418198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:801124
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:Av36H.371985$j...@f...ams1...
    On 2020-09-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > W dniu 09.09.2020 o 01:56, Marcin Debowski pisze:
    >>> Zapewne w przewód paliwowy, choć ten na wierzchu raczej nie jest.
    >>> Dodatkowo bogate zasoby filmów akcji uczą, że przepołowiony
    >>> samochód
    >>> jest jak najbardziej funkcjonalny (za wyjątkiem braku bagażnika i
    >>> tylnich
    >>> siedzeń) i może przemieszczac się bez wiekszych ograniczeń.
    >>
    >> To BMW, więc napęd na tył. Przednia połowa daleko nie pojedzie, a
    >> tylna
    >> osobno też. Ale przepołowienie samochodu, to by chyba VULKANa
    >> trzeba.

    >To było w sensie, że jak uebie pół samochodu to raczej paliwo nie
    >powinno zbyt
    >długo płynąć. Tyle co w przewodach a może i mniej. Z drugiej strony z
    >litr może
    >się chyba tego uzbierać z pompą i filtrem?

    Obecnie pompa w baku, jak przepolowisz, to cisnienie zniknie i
    wtryskiwacze nic nie wtrysną.
    Chociaz ... w kolektorze podcisnienie, to moze i cos kapnie.

    Ale gaz pewnie do oporu wcisniety, przepustnica otwarta, pocisnienie
    male ... i moze jeszcze turbina ...

    Ale dawniej - paliwo w gazniku starczalo mi na 2 minuty pracy na
    jalowym biegu rozgrzanego silnika.
    Lub kilkaset metrow jazdy - ale z niewielka predkoscią.
    Tylko trzeba kaskadera, zeby połówką pojechal :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1