    From: Green_Lin <k...@a...aqua>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa prezesa "Odry" Szczecinskiej (z psp)
    Date: Fri, 16 Aug 2002 03:54:17 +0200

    On Fri, 16 Aug 2002, Green_Lin wrote:

    On Thu, 15 Aug 2002, Michał Cieślicki wrote:

    > Green_Lin <k...@a...aqua> quotation:
    >
    > To raczej nie jest argument
    Jest. Bo każdy jest w mniejszym lub większym stopniu czymś
    zawiedziony.Rpzsierdzony czymś.
    I co? Każdy ma prawo pokazywać swe humory na każdym miejscu?

    > Czy taxówkarz zarabiający na wożeniu ludzi samochodem nie ma
    > prawa odmówić kursu komuś kogo twarz mu się nie podoba?

    Na jakiej podstawie?
    Że np. wyglada mu ludek na może Żyda?

    Jeśli zapchlony, zawszony. ubabrany błotem -rozumiem.
    Na to sa już przepisy.
    Ale że nie podoba się twarz?
    Może kolor skóry tez wystarczy?
    A nos?
    Płaszcz?
    Niech taksówkarz tak robi, a jeszcze lepiej niech napisze, że nie zabiera
    klientów, których twarz sie im nie podoba. Ma wtedy już na pewno
    przes....e.

    Jak sobie ktoś tak umysli.....? Czemu nie? i jak się będziesz bronił?

    > W którym momencie?

    Wymieniłem powyżej.:-)

    PS. Jak tam mój czytnik, co sobie "_nie_radzi_",o czym
    z takim namaszczeniem nie omieszkałeś mnie poinformować? :->>>

    --
    Green_Lin