    From: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa p. Kluski a etyka dziennikarska
    Date: Mon, 8 Dec 2003 14:05:28 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@trinity.ghnet.pl

    > Ciekawe, BTW, jak wyglądałoby owo "wymuszanie", gdyby P. Kluska nie był
    > osobą powszechnie znaną i zasobną w środki.

    pytanie, oczywiście, retoryczne;)
    BTW: następcy prawni Optimusa dostaną
    zwrot niesłusznie naliczonego podatku, a co z odsetkami?
    co z "nagrodą", którą pobrał inspektor skarbowy
    za wykrycie afery p. Kluski? też zostanie zwrócona?
    z czyich środków (= środki podatnika) itp., itd.
    i tak osobiście, z punktu widzenia szaraczka (czyli mnie):
    ZUS kilkakrotnie nie przelał kwot składek
    na II Filar; w końcu otrzymałem pismo, iż pretensje
    moje są "dziwne", bo przecie ZUS i tak zapłaci odsetki
    zwłoki; a te odsetki, to oczywiście kto zapłaci?
    pomniejszą fundusz płac Zusu? czy może "pan, pani,
    społeczeństwo płaci?"
    i na koniec:
    wiesza się psy na pismakach- dyletantach ( i słusznie),
    ale mam wrażenia, iż w sumie niewielką przesadą była
    opinia redaktora z "Polityki", iż ABW itp. jedyne afery
    wykrywa czytając prasę;)

    pzdr
    g.

    PS

    i nie piszcie, proszę, o OC dla urzędników;
    bo składkę na takie OC i tak zapłaci...