    From: "Scottos" <m...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa o wymeldowanie i równoległe temu...
    Date: Wed, 4 May 2005 01:26:48 +0200

    Użytkownik "maniac of episioperineoplasty" <e...@t...pl>
    napisał w wiadomości news:d58m23$ivb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o udzielenie porady w kwestii dot.
    > wymeldowania...
    > Została złożona sprawa do sądu o wymeldowanie byłego męża, który 3 lata
    > temu
    > wyprowadzając się z miesca zamieszkania ... Osoba męża żąda 10 tys. za
    > wymeldowanie (polubowne), przy czym zastrasza przy przegraniu sprawy o
    > spaleniu domowników i tego kalibru praktyki.

    Witam.
    Po pierwsze:
    jeśli są groźby choćby słowne (już pomijam, że możliwe do spełnienia) to
    każdą taką zgłaszać na policje! Każdorazowo jedną od razu po jej
    wystąpieniu! W kwesti formalnej duża ilość takich zgłoszeń może okazać się
    przydatna w przyszłości przed różnymi urzędami czy sądem
    Po drugie:
    Jeśli mąż (czy eks mąż) faktycznie zamieszkuje w tym mieszkaniu to jest
    sprawa o eksmisje a nie wymeldowanie - z góry sprawa przegrana - polecam
    przeszukać grupę, bo sporo o tym było (w tym sam sporo pisałem). Jeśli
    natomiast mąż nie przebywa w tym lokalu a ma jedynie meldunek - to jest
    sprawa do Urzędu meldunkwego a nie sądu! Po co sąd??? Tylko problem większy!
    Idzie się do urzędu, mówi, że ten pan już nie mieszka tylko się nie
    wymeldował i urząd uruchamia swoje tryby - kilkukrotne wizyty
    niezapowiedziane w mieszkaniu, czy aby go nie zastanie, ewentualnie rozmowa
    z sąsiadami i po 3 miesiącach wydaje wymeldowanie z urzędu. Sąd to minimum 2
    lata i koszta! O nerwach nie wspomnę.

    --==<< Scottos >>==--