    From: "Danielle Ploch" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa o jaskółki - help(?)
    Date: Fri, 18 May 2007 22:18:27 +0000 (UTC)

    Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Są ludzie (w tym ja), którym towarzystwo jaskółek nie odpowiada, bo:
    > - hałasują
    > - latają po korytarzu, przez co można nieprzyjemnie zderzyć się z takim
    > ptaszyskiem
    > - brudzą
    >
    > Obesrana gazeta wywołuje takie same doznania estetyczne, jak obesrana
    > wycieraczka czy też podłoga, więc argument z wystawianą gazetą do mnie
    > nie trafia. Czy ty chciałbyś, abym pod twoimi drzwiami kładł gazetę i
    > pozwalał na niej srać mojemu psu?

    > A czym? Wysłać delegację do jaskółek? Na pewno ktoś zauważył pierwszy
> [...]

    Po pierwsze - te jaskółki nawet nie siadały nad ich drzwiami (może słusznie
    zauważyły, że nie warto). Gazeta była rozłożona tylko i wyłącznie pod
    naszymi drzwiami i leżało na niej głównie siano i materiał budulcowy, z
    którego odbudowywane było to nieszczęsne gniazdo. Po drugie - jeżeli
    przeszkadza Panu zwierzę, to chroń Panie Boże małe dzieci, które się drą,
    biegają po korytarzu, brudzą i hałasują. Po trzecie - istenieje prawo, które
    podobno POWINNO się przestrzegać.

    Jeżeli to kogoś interesuje. Moją mamę szanowni sąsiedzi, ci obrońcy
    czystości i porządku, cudowni wręcz i niewinni ludzie, pobili tak, że w tej
    chwili ma naruszone kręgi szyjne, rozwaloną rękę i liczne krwawe
    podbiegnięcia na ciele. Pewnie to Pana niewiarygodnie ucieszy, że
    spółdzielnia wydała decyzję o zaśrubowaniu okna wiertarką. I zapewnie
    zupełnie nie ucieszy się Pan, że za każdy tydzień zwolnienia lekarskiego dla
    mojej mamy (w tej chwili dostała 2) tym cudownym ludziom grożą podobno 2
    lata więzienia. Cóż za strata dla społeczeństwa by była gdyby ich
    rzeczywiście przymknęli. A wszystkie te krzywdy dotknęłyby ich z powodu pary
    głupich,paskudnych, mściwych i przebiegłych istot - jaskółek.