  • Data: 2007-05-14 16:30:30
    Temat: Re: Sprawa o jaskółki - help(?)
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 May 2007 14:08:53 +0200, Marek Witbrot napisał(a):

    > Hodować jaskółki na własnym balkonie, pod warunkiem,
    > że nie będą robiły na balkony sąsiadów mieszkających
    > niżej. Blok to nie schronisko dla zwierząt.
    Wiesz pomijając juz względy prawne (śpiewające, okres
    lęgowy itd.) w mieście to blok jest idealnym miejscem
    dla tych jaskółek, śmietniki blisko, łasice daleko, kota
    ktoś przypilnuje... Ja byłbym pierwszym, który zaczałby
    gonić dymówki z klatki schodowej kiedy tylko zaczęły się
    przymierzać do lepienia gniazd - i pierwszym który
    pomimo niedogodności takiego sąsiedztwa (przez 5 tygodni
    potrafią nieźle napsakudzić i hałasować, łobuzeria)
    broniłby już założonego gniazda przed zwyrodniałymi
    sąsiadami. A w okresie międzylęgowym założyłbym na te
    okno siatkę, żeby sobie poszukały, dla własnego dobra
    lepszego miejsca.

    --
    pozdro
    poreba