  • Data: 2006-05-11 07:37:16
    Temat: Re: Spotkanie samochodu z rowerzystą na przejściu dla pieszych
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 May 2006 14:42:36 +0200, Stasio Podróżnik napisał(a):

    > A jadą tabunami ... Nie da się przerwy znaleźć - jedzie,
    > odczekaj ... przejedzie - jedź ;)

    Naucz się czytać - pisał że nikogo nie widzi - ma czytać w myślach czy
    zatrudnić wróżkę które mu powie że zaraz mu jakiś rowerzysta wyskoczy?
    Sam jeżdżę rowerem i nieraz musiałem ostro hamować, bo skręcający
    kierowca nie zdążyłby wyhamować przede mną - i to nie dlatego że chciał
    wymusić pierwszeństwo. To że mam zielone i pierwszeństwo to jedno, ale nie
    mogę się zachowywać jakbym był jedynym użytkownikiem drogi.

    Pozdrawiam,
    Henry