  • Data: 2006-05-11 17:59:02
    Temat: Re: Spotkanie samochodu z rowerzystą na przejściu dla pieszych
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-05-10, Marcin Żyła <m...@m...com> wrote:

    > Owszem wymaga bezpiecznego. Czy będzie to 1m czy 5 - moja ocena jako
    > kierujacego.

    Jak na aktywnego kierowcę (a wygląda mi z dyskusji, że takim jesteś)
    to żenująco słabo znasz przepisy ruchu drogowego. Mylisz podstawowe
    definicje: wyprzedzanie, omijanie, wymijanie, pas ruchu, jezdnia, nie
    znasz przepisów, a jak już coś przytoczysz, to błędnie zrozumiane.

    Wiadomo, że znajomość przepisów nie gwarantuje ich przestrzegania, ale
    co dopiero można powiedzieć zachowaniu na drodze o kierowcy
    (kierowców - śmiało można użyć l. mnogiej), który/rzy tych przepisów
    nawet nie zna/ją?

    Mam nadzieję, że nie spotkamy się na drodze.

    Renata, co lusterko, dzwonek, światła na rowerze ma, łapę przed
    skrętem wyciąga, a mimo to chamy na 4 kółkach spychają mnie do
    krawężnika, ocierają o kierownicę, próbują się wepchnąć przed rower,
    gdy stoję na czerwonym i wyprzedzają tylko po to, żeby po 5
    metrach skręcić w prawo