  • Data: 2003-10-25 23:33:46
    Temat: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Od: "Flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bnevdi$1ev$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > I tak nawiasem zauważam, że muzyki _należy_ słuchać głośno. Ci, którzy
    > muzyki słuchaja tylko jako bezinwazyjnego tła to sobie słuchaja cicho.
    Każdy
    > koncert, łaćznie z muzyką poważną, jest _głośny_, bo w ten sposób się
    > dopiero prawidłowo odbiera muzyke i całe jej spektrum. Zakazując
    "melomanom"
    > słuchania muzyki na odpowiednim poziomie głośności odbiera się im
    > przyjemność z odbioru. To, że nie zostąłeś/aś obdarzone wrażliwością
    > muzyczną nie znaczy, że masz psuć życie tym, co zostali.

    No ja .... nie nie nie bede przeklinal ... Gosciu melomanem to napewno nie
    jestes ... Muzyke slucha sie tak jak powinno a nie : _nalezy_ sluchac glosno
    Mowisz ze nalezy sluchac glosno np Chopina ? A moze Bacha ? A moze Mocarta ?
    Zadnej muzyki nie powinno sie sluchac GLOSNO... Jesli musisz jej sluchac
    glosno zeby ja odczuc to znaczy ze powinienes wypier@#$$ swoj sprzet i kupic
    cos co wiecej niz 200 zl kosztuje ...
    Mozliwe tez ze powinienes wybrac sie do laryngologa na badania sluchu ...
    Ehhhh EOT