  • Data: 2006-09-13 12:07:02
    Temat: Re: Spór z NASK
    Od: "Andret" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rezist.com napisał(a):
    > A czy widzisz roznice pomiedzy *utrzymaniem* a _rejestracja_ ?

    widze, ale sad jej nie widzi, pojde dalej: chodzi o to ze po rezygnacji
    mojej juz w pierwszym "abonamencie" wyslali mi kolejna fakture na
    kolejny okres rozliczeniowy, ktorej nie oplacilem, poniewaz uwazalem ze
    jesli z czegos zrezygnowalem, to nie musze juz za to placic. NASK
    twierdzi ze musze placic bo nie wypowiedzialem im umowy (chociaz to
    zrobilem, moj blad ze mailem i faksem a nie poczta polecona).
    Mam potwierdzenie z wyslania faksu, wystawione przez firme z ktorej
    maszyny wyslalem faks do NASKu.