  • Data: 2011-06-13 12:22:48
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:it4t8a$j1r$1@news.onet.pl...

    > Ale od strony drogi itp zapewne. Wewnętrzne raczej nie
    >

    >chyba jednak może...
    >dość rzetelny opis: http://tnij.org/l8f3

    Nic nie pisza o "przezroczystości"
    Kurcze jak dobrze ze nie mieszkam w takiej gminie która nawet we wzór
    ogrodzenia by chiała ingerowac. Niektóre MPZ to jakas tragedia- kolor dachu
    wyznaczja, może i kolor kostki na podjezdzie niedługo zaczna ustalac.
    Urzedasom to sie w głowie przewraca czasami.

    >Kołacze mi też w głowie, że ogrodzenie powinno mieć 25%(?) prześwitu,

    To juz całkowity bezsens by był moim zdaniem

    Krzysiek