  • Data: 2011-06-13 15:52:15
    Temat: Re: Spór o miedzę inny wariant (cross post)
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak długo ten murek tam jest? też 40 lat? albo czy w zamian murku było coś co
    jednoznacznie
    > wskazuje że te 6cm było przez ciebie "uprawiane"?
    > Bo po takim czasie to już podpada pod zasiedzenie czy to w dobrej czy złej wierze.
    Zatem jeszcze kilka faktów:
    1. Z normalnym sąsiadem, dupy bym nie truł Szanownym Grupowiczom.
    2.Żadna flaszka z ciasteczkami nie wchodzi w grę.Facet jest po prostu złośliwy.
    3.Nie pozwolę na ustanawianie jego rządów w okolicy( "nie może pan remontować w
    niedzielę", itd..)
    4.W dobrej wierze i po zbadaniu wszelkich okoliczności postawiłem ów nieszczęsny
    murek IMO z 15-20
    cm od granicy
    5. Zebrałem za to opierdol ("nie możesz gnojku tego tu stawiać!!!" oraz " wezwę
    geodetę!")
    6.Po tej akcj murek został opryskany farbą- sąsiad wytyczył "swoją" granicę- geodeta,
    okazało się-
    kosztuje.
    7.Leję na 6cm, a nawet na pół metra, ale nie pozwolę na takie zachowania i tyle.Stąd
    mój post- co robić.
    8.Pytanie- jak sądzicie,czy granica powinna przebiegać:
    a) przez środek ściany działowej między mieszkaniami i być przedłużona w
    ogrodzie-zabudowa
    szeregowa;
    b)po zewnętrznej stronie tej ściany( ściana należy wówczas w całości do 1 z sąsiadów;
    c) inaczej- jak?
    9.Jeżeli wybraliście odpowiedź b), z którą się zgadzam- to JA mam rację co do
    przebiegu granicy w
    ogrodzie.