  • Data: 2008-05-17 13:34:23
    Temat: Re: Spoldzielnia i problem z klimatyzacja w bloku
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g0mk7p$v6j$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Co się zgadza? Na jakiej podsawie się zgadza?
    Witek bardzo rzadko, wręcz incydentalnie podaje podstawy prawne swoich
    "twierdzeń", gdyż ich po prostu nie zna ale lubi sobie popisać, wesoło
    podoradzać co mu sie wydaje itp.
    Natomiast pismo wywieszone na klatce schodowej to nie jest akt prawny. Udaj
    się do siedziby jednostki zarządzającej wspólnotą mieszkaniową i niech ci
    udostępnią odpowiednie uchwały, podadzą podstawy prawne (np. prawo
    budowlane) - w końcu za to im m.in. płacisz.

    --
    Jotte