  • Data: 2008-05-17 15:30:36
    Temat: Re: Spoldzielnia i problem z klimatyzacja w bloku
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marc" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:482ef602$0$15086$f69f905@mamut2.aster.pl...
    >W sumie troche dziwne by zabraniac takich rzeczy. Jezeli sam blok nie
    >spelnia komfortowych warunkow to dlaczego zabraniac tego by ktos na
    >wlasny koszt polepszyl sobie byt w mieszkaniu. Dla mnie jest to
    >dziwne lub ze tak powiem typowo polskie. Samemu nie zjesc i drugiemu
    >nie dac. Porownywac to z > wiszacymi gaciami raczej nie ma co. W
    >koncu anteny satelitarne i klimatyzacje sa dobrem nie tylko dla panow
    >z domkow jednorodzinnych.

    Typowo polskie to jest sobiepaństwo. Jeśli blok nie spełnia
    twoich oczekiwań to zmień miejsce zamieszkania na bardziej
    odpowiednie.
    Oczywiście możesz też modernizować to co jest, ale zgodnie
    z prawem/zasadami/obyczajami. Jeśli blok jest wspólny to
    w sprawach wykraczających poza twoje cztery ściany trzeba
    współdziałac z resztą współwłaścicieli.